חפש בבלוג זה

יום חמישי, 29 בינואר 2009

השלב הבא...

שלום יקרים..
מי שנמצא כבר זמן מה בתעשיה שומע כל הזמן שהדבר החשוב ביותר הוא הנכונות להיות מאומן ,"אתה חייב לקרא", "אתה חייב לגדול" ..וזה נכון, אנו חייבים להתפתח מפני שהעסק שלנו גדל ביחס ישיר לצמיחה שלנו באופן אישי.
מה שהכי כואב לי שהאנשים שאומרים וחוזרים על כך בעצמם אינם מהוים דוגמא אישית ,ורק נותנים הוראות..כולנו יודעים כי זהו עסק בו דוגמה אישית היא הדרך היחידה להשיג מנהיגות וזה עסק של שיכפול , מה שאתה עושה זה מה שהצוות שלך יעשה...,אז בבקשה:מהיום לא מדברים על התפתחות אישית מבלי לקרא את הספר ,מבלי להרשם לקורס ,מבלי להיות על שיחת מנהיגות....( אני חייב להודות שמי שנמצא בקבוצה זו בהחלט שם עצמו בקבוצה של המהוים דוגמא ..אך זה לא מספיק).
אז הינה כמה המלצות שאני יישמתי באופן אישי וממליץ בחום גם לכם:
*אם אתם חדשים בתעשיה ,אני ממליץ לכם על הספר " שנתכם הראשונה בשיווק רישתי " של מארק ורנה יארנל , זהו ספר חובה אשר יכין אתכם לתקופה הכי קריטית בתעשיה וזו השנה הראשונה....ספר חובה שיעזור לכם כיצד להתמודד עם כל סוג של אתגר שמביאה איתה התעשיה.
*ספר נוסף למתחילים ( וגם למתקדמים ) זה " חוקים למרשת בעידן החדש " של קים קלאבר , זהו ספר אדיר שישפר את הסיכויים של כל משווק רשתי לשרוד את התהליך של מציאת האנשים הנכונים ..
זה לא משנה באיזה חברה אתם ומה המוצרים שהיא מציעה אם אין לכם את הפילוסופיה הנכונה שתקח אתכם להצלחה ..את הפלוסופיה שתניע אתכם לפעול ..אתם בבבעיה מפני שהדבר היחיד שיגרום לכם לנצח זו הגישה שלכם..
אני ממליץ על " BUILDING YOU NETWORK MARKETING BUSINESS " של גי'ם רון האיש והאגדה .עזר למליוני אנשים להשיג הצלחה בחיים ובעסקים.
*אם אתם פוחדים להרים את הטלפון למועמד ,כל שיחת טלפון מלחיצה אתכם מאוד ואתם לא מרוצים מהתוצאות שלכם בגיוסים, אני ממליץ מאוד על "Black belt recruting" של מייק דילארד ..גאון בשיווק רשתי..בחור ש5 שנים לא הצליח לגייס אף אחד מלבד המשפחה הקרובה והיום מצרף מאות בשנה ועושה מיליונים..תוכלו לקבל פרטים כאן : http://budurl.com/7e4c
בכל אופן..אלו מספר הצעות..השאלה הנשאלת האם אתה מוכן לקחת את הצעד הבא??
האם אתה באמת מוכן להיות מאומן וללמוד ממי שכבר מצליח?? או שאתה בוחר להתעלם... תחשוב על זה, כי זה דורש הקרבה, אבל אם אתה אומר כן, אני אהיה שם כדי לתמוך בכם.
שלכם .,
יעל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה