חפש בבלוג זה

יום ראשון, 1 במרץ 2009

פתרון לזמן מיתון...

על רובנו עוברים ימים קשים מבחינה כלכלית... גם אם באופן אישי המיתון לא פגע בנו , אנו מין הסתם מכירים חברים, משפחה וכד' שאיבדו את מקור ההכנסה שלהם בעקבות התקופה האחרונה, זה מצב לחלוטין לא נעים, ומניסיון אישי שלי , אני יכולה לומר שזה די קשה לחיות בצורה הזו.

אני מניחה שהרבה אנשים שמעו על המושג הזה שנקרא "שיווק רשתי" או "שיווק רב שכבתי", ואני יודעת שגם די הרבה אנשים נרתעים מהתחום .

היום בזמן מיתון , זו הפכה להיות אופציה יותר מלגיטימית ליצור הכנסה , לא רק הכנסה נוספת אלא גם הכנסה עיקרית!

ענקית הטלויזיה NBC שידרה כתבה בנושא, אתם מוזמנים לצפות:


www.budurl.com/nbc13

השאלה שנשאלת היא:אם שיווק רשתי היא אופציה לגיטימית ליצור הכנסה משמעותית, למה אנשים נרתעים ממנה???

ומניתוח נתונים שאני ערכתי , מה שנראה לי זה שאנשים לא אוהבים לדבר עם החברים\משפחה\מכרים על עסקים ,

נכון שישנם סיפורי הצלחה מדהימים של אנשים שגייסו את הקרובים אליהם וכולם נחלו הצלחה מסחררת וחופש כלכלי מדהים.

אני אישית מכירה אנשים כאלו, אבל יש כאלו שלהם זה לא קרה... ורק בגלל החשש הזה, ישנם אנשים הנרתעים לחלוטין מהתחום.

מה הפתרון??

אני ובעלי מאוד התעניינו בתחום של שיווק רשתי , וראינו בו פוטנציאל אמיתי ליצירת הכנסה משמעותית (מה שבאמת קרה בסוף), אבל, אף אחד מאיתנו לא היה איזה "איש מכירות" או אחד שיש לו 2000 חברים , ולכן לא ידענו אם נצליח והיו לנו חששות לפני שנכנסנו לתחום...

בתור אנשי היי-טק (שנינו מהנדסי אלקטרוניקה), לקחנו את הכלי שהוא הכי מוכר לנו-המחשב והאינטרנט, וחיפשנו איך הוא יכול לעזור לנו בשיווק הרשתי.

בנינו שיטה אינטרנטית, פשוטה ,ברורה וקלה לשימוש , שתאפשר למי שיבחר בכך לעשות שיווק רשתי דרך האינטרנט.

זה לוקח את היתרונות המדהימים שיש לשיווק רשתי, והוריד ממנו את כל הפחדים והחששות שיש לאנשים מלהצטרף לעסק כזה, ופשוט ממנף את השיווק הרשתי בצורה אדירה.

אני ובעלי היינו מהנדסי אלקטרוניקה, עזבנו את התחום לפני כשנתיים וכיום אנחנו הגדלנו משמעותית את ההכנסה שהייתה לנו , ואנו עושים שיווק רשתי מהאינטרנט.

כעת כדי לעזור לכמה שיותר אנשים לעשות את מה שאנחנו עשינו בנינו קורס אפקטיבי לשיווק רשתי באינטרנט.

אתם מוזמנים לראות פרטים נוספים בלינק הבא:

www.budurl.com/course01


 

לשאלות נוספות אני כאן

yael@wellbeing-int.com

יום נפלא לכולם

יעל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה