חפש בבלוג זה

יום רביעי, 15 באפריל 2009

לאן נעלמתי בשבועיים האחרונים???

כמו שבטח שמתם לב, בשבועיים האחרונים כמעט ולא הייתי ברשת... ולמה???

כי בחרתי להיות בחופש... חופש אמיתי, הבת שלי שי-לי היתה איתנו בבית, והחלטתי להיות אמא במשרה מלאה...

בשבועיים האחרונים חרשנו את הארץ טיילנו לנו בצפון ובדרום חגגנו עם המשפחה והחברים והיה מדהים לגמרי!

אני רואה אנשים שעושים שיווק רשתי באינטרנט, והם כל היום באינטרנט... וזה מצחיק ועצוב... כי צריך להבין שאינטרנט אמור לעזור לך למנף את הזמן היקר שלך,

כדי שאתה תוכל ללכת לטייל בארץ ובעולם בזמן שהאינטרנט עובד עבורך.

בחג הפסח- חג החירות, שכל עם ישראל מטייל ,זה הזמן לבחון באמת האם האינטרנט עובד עבורך או שאתה עובד עבורו?????

אז מה היה לנו???

כמו שאמרתי הייתי מנותקת כמעט שבועיים , יצאנו לטיול בצפון , והאינטרנט המשיך לעבוד עבורנו.

חזרנו מהצפון אחרי יומיים בלי לפתוח מייל.... ופתאום הפתעה!!! 48 איש נרשמו ל"דף הלכידה" שלנו בברזיל!

בשעה 12 בלילה אדריאנו עשה כמה שיחות חפוזות...והופ- 3 נרשמים חדשים לעסק שלנו !! במקום!!!

וכמובן שהצ'ק החודשי שלנו ממשיך לגדול ...(הרי הפורטוגלים, האנגלים,היפנים, האמריקאים, האיטלקים ועוד ועוד לא נמצאים בחופש...וממשיכים לעבוד גם שאנחנו בחופשJ), למי שתוהה הצ'ק שלנו הוא בסדר גודל של כמה עשרות אלפי שקלים....

בונוסים מתוכניות שותפים שונות ומגוונות משלמים לנו את בתי המלון ...

ואנשים נוספים נרשמים למחזורים הבאים של הקורס שלנו שמלמד בדיוק איך אנחנו עושים את זהJ

פרטים נוספים על הקורס


 

אז חג שמח לכולם !

מאחלת לכם שבאמת תגיעו לחירות אמיתית !

יעל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה